marți, 7 decembrie 2010

Bere amatori fraţi de!

Evrika! Am fost pătruns de spiritul sărbătorilor. Ler-ul este esenţa bucuriei sărbătorilor de iarnă. Dar sărbătorile de iarnă au un mic defect…nu merge bine berea. Ca amator de bere mă simt uşor incomodat de asta. Berea se bea de sete. Iarna e frig şi nu prea îţi vine să bei bere, eşti mai atras de vin şi tării.

Dar s-a terminat cu asta! De acum încolo, fraţi amatori de bere, vom putea bea bere şi iarna cu aceeaşi poftă cu care o savurăm vara.  În seara asta am descoperit secretul: this is going to be legen…wait for it……dary!

Reţeta: se ia un mascul feroce, se dă drumul la apă fierbinte în vană şi se scufundă masculul în apa fierbinte, la temperatura maximă suportată de tegumentul acestuia. Se lasă la dustulit 10 minute după care i se aduce o bere rece, proaspăt scoasă din frigider.

Datorită căldurii apei veţi bea berea cu o plăcere egalată doar de consumul uşor iresponsabil, la 35 de grade sub o umbrelă de terasă.  Aşa aduci bucuria verii în miezul iernii.

Avantaje:
- nu te deranjează nimeni( sunt unele consoarte deranjate de consumul de alcool). Dialog: Ce faci acolo măgarule? Iar bei? – Nu vezi draga mea că fac baie? Mă răcoresc cu o beroasă că e prea fierbinte apa…
- râgâitul în baie are o rezonanţă aparte;
- picioarele nu se înmoaie în urma consumului, se încreţesc;
- folosind echipament adecvat, ochelari şi tub de respirat pentru scafandru adaptate cu un furtun de juma de ţol la o sticlă/doză de bere, se poate utiliza metoda şi sub duş, nu doar în vană;
- ochii nu văd prin ceaţă, văd prin abur.

Dezavantaje:
- nu poţi să îţi goleşti vezica în vană. Dar, cu puţin curaj şi exerciţiu, poţi încerca un pod cu dublu arc vană-toaletă, transformând dezavantajul într-o adevărată aventură.

Aşa iarnă să tot fie!

PS: Titlul e corect. Forma teoretică e “Fraţi amatori de bere!”, dar m-am gândit să pun cuvintele în ordinea importanţei.

4 comentarii:

  1. naspa, totally waste of time

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anonim multumesc. oare esti primul meu hater?

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place cum descrii situatia fericita din baie. Eu insumi am fost mare amator de bere in vremuri de mult apuse ( acuma 2 luni) si te inteleg perfect ca de la frate la frate :)
    Frate intru Bachus, desigur.
    Si spune-i nevestei tale sa nu te mai deranjeze cand degusti o bere in baie.
    La naiba ... femeile astea ne taie uneori tot cheful.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Uirebit multumesc. E o situatie pe care doar un frate intru Bachus o intelege. Prietena nu ma deranjeaza, in articol vorbeam la modul general.

    RăspundețiȘtergere