marți, 14 decembrie 2010

Imaginea

Sa stabilim un lucru de la inceput. Eu sunt maxim un parerist. Nu lucrez in domeniu, nu am lucrat si nu stiu ce presupune profesiunea de PR. Dar intreb: cata munca, artificii si planuri sunt necesare pentru a ridica imaginea unei firme?

Cat se chinuie francezii sa arate lumii intregi ca au masini bune, ca le pot egala pe cele facute de nemti? Ca sunt sigure, fiabile, ca nu cedeaza in drum si ca merita cumparate? Cat de multi bani se investesc in sustinerea si promovarea unui sistem de asistenta rutiera, ca sa se stie soferul in siguranta indiferent ce se intampla cu masina? Cred ca destul de mult.

DSCF6584

Si cat de repede e distrusa aceasta imagine de fiabilitate si siguranta cand vezi ca la reprezentanta Renault sunt probleme la partea electrica? Cum sa te mai astepti ca masinile sa functioneze mai bine decat firma luminoasa care anunta prezenta brandului in Cluj?

Multumiri pentru poza lui Tudor.

2 comentarii: